قیمت : 27,000 تومان 25,000 تومان

علاقه مندان یه دمنوش های گیاهی این روزها در میان جامعه بسیار افزایش یافته و شاید یکی از مهمترین دلایل ان خواص بی نظیر این محصولات برای کاهش وزن و لاغری است. یکی از بهترین انواع دمنوش هایی که می توان معرفی کرد محصولات حاوی چای سبز می باشد.در این میان می توان برندهای مختلفی را یافت که به ارائه این گونه محصولات می پردازند و یکی از برترین های حال حاضر بازار ایران چای کرفس ۵۰۴۰ نام دارد.

شرکت ۵۰۴۰ در زمینه تولید و ارائه انواع چای سبز چندین سال است که فعالیت بسیار گسترده ای در بازار داشته و محصولات زیر را ارائه کرده است :

  • چای سبز کرفس به صورت دم کردنی با قیمت ۲۵ هزار تومان
  • چای سبز مخلوط زعفرانی به صورت دم کردنی با قیمت ۲۹ هزار تومان
  • چای سبز کیسه ای ۱۰۰ عددی با قیمت ۳۴ هزار تومان

 

چای سبز کرفس

 

  • برای تهیه محصول چای سبز تیما ۵۰۴۰ مدل دم کردنی با ترکیبات چای و کرفس با قیمت هر بسته ۲۵ هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک کنید :

 

  • برای تهیه چای لاغری تیما ۵۰۴۰ مدل دم کردنی با ترکیبات چای سبز و زیره و زعفران و کاسیا و چای اولونگ با قیمت هر بسته ۲۸ هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک کنید :

 

 

 

  • برای تهیه چای تیما ۵۰۴۰ مدل کیسه ای ۱۰۰ عددی با قیمت هر بسته ۳۲ هزار تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید :

 

 

  • برای تهیه پکیج لاغری سه ماهه لاغری چای سبز دم کردنی کرفس با قیمت ۷۲ هزار تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید :

 

  • برای تهیه پکیج سه ماهه لاغری چای دم کردنی مخلوط زعفران و زیره و کاسیا و به لیمو با قیمت ۷۵۶۰۰ می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید :

 

 

 


  • برای تهیه پکیج سه ماهه لاغری چای کیسه ای مخلوط زیره- زعفران و کاسیا و به لیمو و چای اولونگ با قیمت ۸۶۴۰۰ می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید:

 

 

 

محصول چای سبز و کرفس ۵۰۴۰ به دلیل وجود ترکیبات گیاه کرفس در مقایسه با دو محصول دیگر از خاصیت کاهش وزن بسیار وقی تری برخوردار بوده و یم تواند برای افرادی که دارای اضافه وزن بالایی هستند به خوبی مورد استفاده قرار گرفته و جواب دهد.شما می توانید روزانه به میزان ۳ الی ۵ فنجان از محصول چای کرفس دم کرده و میل نمایید و خواهید دید اگر همین رفتار غذایی در طی یک دوره سه ماهه تکرا شود به خوی شاهد کاهش وزن خود خواهید بود.

محصول چای لاغری کرفس کاملا گیاهی بوده و هیچگونه عوارض جانبی را در برنخواهد داشت و تنها موارد منع مصرف آن برای خانم هایی که در دوارن شیردهی و یا باردای هستند می باشد.شما با استافده از این محصول ارزشمند می توانید خیلی زود دوباره به وزن سابق خود بازگردید و خواهید دی که با هزینه ای اندک بدون اینکه نگران عوارض جانبی خاصی باشید دوباره هیکل شما متناسب وز یبا می گردد.

 

محصول چای تیما ۵۰۴۰ علاوه بر مدل کرفس که ارائه داده است یک مدل دم کردنی دیگر دارد که از ترکیبات زعفران- زیره و کاسیا و چای اولونگ در آن استفاده شده و دارای طعم و عطر بسیاری خوبی است.شما می توانید جهت خرید چای سبز تیما علاوه بر روش هایی که در بالا توضیح دادیم و می توانید به صورت انلاین با کلیک بروی دکمه های خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید می تواند با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته وسفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

چای کرفس 5040

 

محصول چای سبز ارائه شده توط برند تیما به نسبت سایر محصولات ارائه شده در بازار به مراتب از کیفیت بالاتری برخودار بوده و این مهمترین دلیلی است که مصرف کنندگان این محصول را وا می دارد تا در خرید های بعدی خود دوباره این برند را انتخاب نمایند.ما قیمت چای سبز را در سایت گرین تی با تخفیف برای شما قرار داده ایم و شما این فرصت را دارید تا با خرید به صورت پکیجی از تخفیف ویزه ما نیز برخوردار شوید.

معمولا اگر می خواهید در خانه از این محصول استفاده نمایید ما توصیه می کنیم تا از مدل چای سبز دم کردنی آن استفاده کنید و اگر می خواهید رد محل کارتان از این دمنشو ارزشمند استفاده کنید به دلیل کمبود وقت بهتر است از مدل چای سبز کیسه ای تیما استفاده شود.

معمولا افرا در شرایط عادی بدون هیچگونه نگرانی می توانند از این محصول استافده نمایند و تنها موارد منع مصرفی که می توان برای آن در نظر داشت برای خانم های باردار  و یا خانم هایی که در دوران شیردهی می باشند عنوان شده است. شما در کنار خاصیت چربی سوزی بسیار قوی که این محصول دارد می توانید ار  ده ها خاصیت بی نظیر دیگر ان نهایت استفاده را ببرید. مثلا برای در امان بودن از بیماری های سرطانی که این روزها بسیار زیاد شده است بهرتین روش استفاده منظم از محصول چای سبز است.

 

چای کرفس

 

اگر می خواهید از بیماری های قلب و عروق در امان باشدی و همیشه میزان کلسترول خونتان در حالت متعادل باشد بهرتین روش استفاده منظم از این دمنوش گیاهی است.شما همچنین با مصرف روزانه و منظم  چای سبز تیما می توانید برای خود جوانی و شادابی پوست را به همراه بیاورید و از پیری زود راس برای همیشه در امان باشید.

اگر فرهنگ سازی صحیحی در این مورد صورت گیرد بهع راحتی می توان حتی این دمنوش را جایگزین چای سیاه کرد و همه افراد روزانه و منظم در برنامه غذایی خود از این چای جادویی استفاده نمایند.

 

 

 

دکتر سینا , دمنوش لاغری سهله ,دمنوش بوقناق , چای لاغری کرفس , قهوه سبز ۱۱۱ , دمنوش لاغری دربند , دم نوش ضد استرس ,  پکیج لاغری چای سبزچای تیماخرید چای سبز , قیمت چای سبز تیماچای سبز دم کردنی ۵۰۴۰

آردینی اوخو
یکشنبه 22 بهمن 1396
بؤلوملر :